به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ جدید رضا بهرام بانام آتش (فرمول یک)

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آتش

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام آتش

دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه فرمول یک با صدای رضا بهرام

ترانه: یاحا کاشانی / ملودی و تنظیم: حامد دهقان

Download New Music Reza Bahram Called Atash

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین + متن + تکست تک آهنگ آتش با صدای رضا بهرام |

دانلود رایگان موزیک آتش با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …


جدیدترین اثر رضا بهرام به همراه متن آهنگ از رسانه چیزها با کیفیت بالا و قابلیت پخش آنلاین . لطفا اگر آهنگ را دوست داشتید از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید . برای حمایت سایت چیزها را به دوستان خود معرفی نمایید. پیشنهاد میکنیم از دیگر آهنگ های رضا بهرام هم بازدید کنید.

دانلود تیتراژ برنامه فرمول یک از رضا بهرام

[کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.4 مگابایت]

Download Ahang Jadid


Reza Bahram – Atash

متن ترانه ی آتش با صدای رضا بهرام:

من پریشان شده ی موی پریشان توام

کفر اگر نیست بگویم که مسلمان توام

من گرفتار تو و موی سیاه تو شدم

من سرکش به خدا رام و به راه تو شدم

وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم

عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند

من که آتش شده ام به که تو دریا داری

بی سبب نیست که در ساحل من جا داری

ماه کامل شده ای چشم حسودانت

کور آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای

دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای

دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای

من که آتش شده ام به که تو دریا داری

بی سبب نیست که در ساحل من جا داری

ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری



دانلود آهنگ جدید رضا بهرام بانام آتش (فرمول یک)


تعداد بازديد : ۴۵۰
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی