به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دهه شصت + کد آهنگ پیشواز

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد به نام دهه شصت

ترانه سرا: عبدالجبار کاکائی / آهنگساز: حمید هیراد

تنظیم کننده: امیر میلاد نیکزاد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دهه شصت

دانلود رایگان آهنگ دهه 60 با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 3.9 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 9.8 مگابایت]

Download Ahang Jadid

Hamid Hiraad – Dahe 60

متن ترانه ی دهه شصت با صدای حمید هیراد:

ساده از دست ندادم دل پر مشغله را

تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ

دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ

دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم

دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست

تا خرج کند آن کوپن باطله را

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم

با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را

عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست

خواستم باز کنم با تو سر این گله را

دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست

تا خرج کند آن کوپن باطله را

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

تعداد بازديد : ۳۶۶
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی