به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی | کیفیت اصلی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمدرضا گلزار به نام بازی دادی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی + متن آهنگ

Download New Music of Mohammadreza Golzar Called Bazi Dadi

ترانه سرا و آهنگساز: آرن Aaren / تنظیم کننده: برانوش

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی

دانلود رایگان موزیک بازی دادی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب


.

[کیفیت 128 با حجم 3.3 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 8.2 مگابایت]

.

Downliad Ahang Jadid


Mohammadreza GolzarBazi Dadi

متن ترانه ی بازی دادی با صدای محمدرضا گلزار:

دیگه تمومه هرچی بهم گفتی دروغه

اون که عاشق باشه هیچوقت از پیش عشقش نمیره

برو دیگه نده منو عذابم ما دیگه نمیمونیم برا هم

تو خراب کردی همه رویایی رو که واسه تو ذهنم ساختم آره نامرد

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو

گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو

گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

آروم نمیگیره این قلبم آسون دادیم همو

ما از دست داغون شدم من از بس برو برنگرد

برو دیگه نده منو عذابم ما دیگه نمیمونیم برا هم

تو خراب کردی همه رویایی رو که واسه تو ذهنم ساختم آره نامرد

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو

گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو

گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی | کیفیت اصلی
تعداد بازديد : ۴۰۷
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی