به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بانام وابستگی (کیفیت اصلی)

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بانام وابستگی (کیفیت اصلی)

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

ترانه و ملودی: محسن ابراهیم زاده / تنظیم و میکس: معین راهبر

تیتراژ قسمت پنجم سریال سال های دو از خانه

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بانام وابستگی (کیفیت اصلی)

دانلود موزیک وابستگی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Mohsen Ebrahimzadeh – Vabastegi

متن ترانه ی وابستگی با صدای محسن ابراهیم زاده:

تو چی داری تو چشات چی داری توی نگات دلم داره میره برات

چشات که باز و بسته میشه دلم میمیره

زنده میشه جلو چشم دو دقیقه نباشی نمیشه

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه

یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابستـگی دارم

دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره

وقتی زل ک همیزنی من دلم واسه تو میره

همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه

یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابسـتگی دارم

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم


لینک های دانلود موزیک وابستگی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

[کیفیت 128 با حجم 3.2 مگابایت|  [کیفیت 320 با حجم 7.7 مگابایت]


تعداد بازديد : ۵۷۰
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی