به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال برادر جان با صدای سالار عقیلی (کیفیت اصلی)

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال برادر جان با صدای سالار عقیلی

شاعر: حسین غیاثی / آهنگساز و تنظیم: فرید سعادتمند

میکس و مسترینگ: نوید صالح زاده

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال برادر جان با صدای سالار عقیلی (کیفیت اصلی)

دانلود موزیک تنها می مانم با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال برادر جان با صدای سالار عقیلی

[کیفیت 128 با حجم 3.7 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 8.9 مگابایت]

Salar Aghili – Tanha Mimanam

دانلود موسیقی تیتراژ برادرجان , آهنگ سریال برادرجان

متن ترانه ی تنها میمانم با صدای سالار عقیلی:

تنها میمانم میدانم می آیی

با تو آرامش بی ترس از تنهایی

تنها میمانم عاشق تر زخمی تر

آرام چون آتش در زیر خاکستر

برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم

من هرچه دارم از تو دارم

برگرد و بیا آشفته مگزارم دوری و بی تو بی قرارم

تویی تویی دنیای من آرامش شب های من

دلم شکست خدای من

تو باورم کن باورم کن

آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام

آشفته ام آشفته چون از ناکسان رنجیده ام

برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم

من هرچه دارم از تو دارم

برگرد و بیا آشفته مگزارم دوری و بی تو بی قرارم

تویی تویی دنیای من آرامش شب های من

دلم شکست خدای من

تو باورم کن باورم کن

تعداد بازديد : ۸۹۵
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی