به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین (ورژن اصلی)

دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین با لینک مستقیم

Download New Song By Parastoo Called Shirin With The Quality Of 128 And 320

دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین با لینک مستقیم و کیفیت 320 و 128
Download New Music Parastoo – Shirin

دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین (ورژن اصلی)

دانلود آهنگ جدید پرستو به نام شیرین

دانلود آهنگ کامل شیرین پرستو

دانلود آهنگ جدید شیرین از پرستو همراه متن آهنگ

 

متن آهنگ شیرین از پرستو

مگه میشه اینجوری انقدر عاشقت بشم
من نمیدونستم انقدر پابنده دلم
قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشمم
فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته بشم
کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون
من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون
نزار ادما بگن نمونده روی حرفشون
من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون

دانلود آهنگ جدید پرستو شیرین با لینک مستقیم

عاشقونه با صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو
عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو
کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون
من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون
من خسته تر از تو هستم نری جون هردمون
عاشقونه با صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو
عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو

تعداد بازديد : ۲۱۷۴
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی