به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال شرایط خاص از محمد معتمدی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال شرایط خاص از محمد معتمدی

ترانه سرا: امید مهدی نژاد / آهنگساز: محمد معتمدی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال شرایط خاص از محمد معتمدی

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …



[کیفیت 128 با حجم 3.4 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 5.1 مگابایت]

Download Music Jadid

Mohammad Motamedi – Sharayete Khas

متن ترانه ی شرایط خاص با صدای محمد معتمدی:

بیا ای مونس دل های خسته غم نادیدنت دستامو بسته

تو آواز جوونه ساز منی تو پر واکن که من بالم شکسته

چرا دل ناگرونی چرا آسیمه جونی من آه بی کسونم تو ماه آسمونی

چرا دل ناگرونی چرا آسیمه جونی من آه بی کسونم تو ماه آسمونی

تو بار و برگی و من خاک و ریشه زمونه سنگه و من بار شیشه

فراموشم مکن هرجا که باشی من اینجا بند خاکم تا همیشه

پرستوی امیدم امید ناپدیدم بهار و باغ من کو گل سرخ و سفیدم

پرستوی امیدم امید ناپدیدم بهار و باغ من کو گل سرخ و سفیدم

دلوم بی وصل تو شادی ندیده بیا جانا که جان بر لب رسیده

به جز اسم تو چیزی خاطرم نیست سلامم کن سلام تو امیده

سلام ای نور دیده مه از ره رسیده سلام ای پاره ی تن گل از شاخه چیده

سلام ای نور دیده مه از ره رسیده سلام ای پاره ی تن گل از شاخه چیده

تعداد بازديد : ۴۰۴
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی