به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




متن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه + دانلود موزیک

آهنگ جدید قول میدم از محسن یگانه + متن آهنگ 

ترانه،ملودی،تنظیم : محسن یگانه

میکس و مستر: آرش پاکزاد

متن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه,دانلود آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه,آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم,دانلود موزیک بهت قول میدم محسن یگانه با متن,متن اهنگ جدید بهت قول میدم



 

دانلود با کیفیت ۳۲۰ با سایز ۸ مگابایت

 

 


 

 

متن آهنگ قول میدم از محسن یگانه

 

 خودت میخوای بری،خاطره شی

اما دلت میسوزه،تظاهر میکنی،عاشقمی

این بازی هر روزه نترس

آدم دم رفتن همش دلشوره میگیره

دوروز بگذره این دلشوره ها از خاطرت میده


بهت قول میدم سخت نیست لااقل برا تو راحت باش

دورم از تو و دنیای تو راحت باش

هیشکس نمیاد جای تو

دلشوره دارم من واسه فردای تو


بهت قول میدم سخت نیس لااقل برای تو

راحت باش

دور از تو و دنیای تو راحت باش

هیشکس نمیاد جای تو

دلشوره دارم من واسه فردای تو


از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو

تو باقی مونده احساسمو از من گرفتیو

میخوای من باشی و یادت بره مایی وجود داره

خود آماده رفتنیو ترست نمیزاره

اصلا نترس راحت برو بی من

هیشکی به جز تو من و یادش نیست

فکر کردی کی از من خبر داره

راحت برو هیشکی حواسش نیست


بهت قول میدم سخت نیست لااقل برا تو راحت باش

دورم از تو و دنیای تو راحت باش

هیشکس نمیاد جای تو

دلشوره دارم من واسه فردای تو


بهت قول میدم سخت نیس لااقل برای تو

راحت باش

دور از تو و دنیای تو راحت باش

هیشکس نمیاد جای تو

دلشوره دارم من واسه فردای تو


مسیرمون با هم یکی بود ولی مقصد جدا

دلگیرم وو پر بغضم خدایا …



متن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه,دانلود آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه,آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم,دانلود موزیک بهت قول میدم محسن یگانه با متن,متن اهنگ جدید بهت قول میدم,کاور آهنگ بهت قول میدم محسن بگانه

تعداد بازديد : ۹۳۳
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی