به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98




دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با نام دیر کردی + پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیرکردی

اهنگ جدید دیرکردی از حمید هیراد

Download Hamid Hiraad New Song called Dir Kardi

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد به نام دیر کردی

ترانه و ملودی: حمید هیراد / تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد

دانلود رایگان موزیک دیر کردی - حمید هیراد با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم در ادامه ی مطلب …




[کیفیت 128 با حجم 2.7 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 6.8 مگابایت]

Download Music Jadid




Hamid HiraadDir Kardi

متن ترانه ی دیر کردی با صدای حمید هیراد:

دیر کـردی ببین از زندگی جا ماندم

دیر کـردی زمین خوردم و تنها ماندم

دیـر کردی حسرتت هر لحظه بر بادم داد

دیر آمد در برم تا گفتم ای داد ای داد

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

وقتی که نیست از تو نشونی یعنی شدم فراموش

کنار از ما بهترونی یعنی شدم فراموش

حال منو دیدی نموندی کردی منو فراموش

چه ساده این قلبو شکوندی آخر شدم فراموش

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره



تعداد بازديد : ۴۷۴
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی